Menu
0

Passervice voorwaarden & retourneren

 

Passervice voorwaarden

 

  • De door Oost werkkleding geleverde paskleding (ter controle van kwaliteit en pasmaat) moet zorgvuldig worden behandeld.
  • Bij eventuele schade aan de paskleding, dient dit bij inlevering gelijk gemeld te worden.

Deze kosten worden bij u in rekening gebracht.

  • De paskleding moet aan Oost werkkleding binnen afgesproken termijn geretourneerd worden.

Deze datum staat op het uitgifte formulier, wij houden standaard 7 dagen aan voor de bruikleen van paskleding.

  • Als wij een speciale bestelling plaatsen om te zorgen dat u paskleding kan passen en er komt vervolgens geen bestelling, dan zijn wij genoodzaakt om gemaakte kosten bij u in rekening te brengen.

Dit betreft kosten zoals; verzendkosten pakketdienst en retourkosten die onze leverancier bij ons in rekening brengt.

  • Enkel na toestemming van Oost werkkleding kan de termijn voor het lenen van paskleding worden verlengd.
  • Paskleding die niet op de uiterlijke datum worden geretourneerd of die niet terug komen, zullen door Oost werkkleding in rekening worden gebracht.

Dit betreft de reguliere verkoopprijs zoals geldig volgens de prijslijst van Oost werkkleding op het moment van levering.

  • Oost werkkleding behoudt zich het eigendoms- en auteursrecht voor van afbeeldingen, tekeningen, berekeningen en andere materialen die aan de klant worden verstrekt.

Dit is ook van toepassing op schriftelijke documentatie die niet als vertrouwelijk geldt.

  • De paskleding mag uitsluitend met de toestemming van Oost werkkleding aan derden ter beschikking worden gesteld.

 

 

RETOUR PASSERVICE KLEDING

 

U bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van de paskleding, u kunt dit tijdens onze openingstijden (maandag/dinsdag/donderdag/vrijdag tussen 14-17) langs komen brengen.

I.v.m. het retour sturen van de paskleding naar onze leverancier, moet dit geschieden binnen 10 dagen na afgifte van de paskleding bij u op locatie.

STAP 1: Uw retourzending aanmelden.

  • U laat uitsluitend via de e-mail [email protected] weten wanneer u de paskleding komt retourneren.
  • Dit moet binnen 10 dagen (zaterdag en zondag tellen hierin mee) weer naar ons bedrijfsadres retour. U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
  • Bij het overschrijden van deze 10 dagen, zullen wij tot factureren overgaan.

 

STAP 2: Uw retourzending klaar maken.

  • Controleer of de artikelen onbeschadigd, niet vuil- en niet kapot naar ons retour komt.
  • Artikelen die beschadigd zijn zullen wij in rekening brengen.
  • Wij ontvangen de kleding graag retour zoals u ze ook van ons heeft ontvangen.

Controleer daarom of de artikelen netjes gevouwen en ingepakt zijn, voorzien van alle originele verpakkingsmaterialen en weer verpakt is in de originele verpakking.

 

STAP 3: Uw retourzending wordt ons gecontroleerd.

  • Na ontvangst van de retourzending wordt deze gecontroleerd.
  • Het retourartikelen wordt door ons weer retour gestuurd naar de leverancier.
  • Houdt u rekening met onze standaard bijdrage voor transport, zie leveringsvoorwaarden.

 

STAP 4 : De financiële afhandeling.

  • Na volledige verwerking van uw retourzending ontvangt u melding van ons waarin wij aangeven welke artikelen wij retour hebben gekregen en welke kosten er bij u in rekening worden gebracht (mits er een bestelling wordt geplaatst).
  • Doet u vanuit de passervice geen bestelling, dan zal er een bijdrage zijn van 25% van de verkoopwaarde van alle artikelen die voor u zijn besteld.

Deze zal echter gecrediteerd worden bij de eerstvolgende bestelling(en).

  • Er worden geen extra kosten in rekening gebracht indien de oorzaak van de retour bij Oost werkkleding ligt.

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€--,--